Ini Mungkin Entri Terakhir

Ini Jalan Ke Sekolah Aku Dulu

7.22 am,berlatar belakangkan alunan lagu Dalaade For Adeline oleh Richard Clayderman,aku pun menaip..
Hari ini merupakan hari terakhir aku berada di rumah.Sekitar jam 3.00pm,aku akan bertolak ke Kuala Nerang kerana ada urusan penting yang perlu aku selesaikan di sana.Aku akan berada di sana selama 1 minggu seterusnya kembali ke Sarawak semula untuk kembali bertugas di Hospital Umum Sarawak.
Hari ini juga merupakan hari terakhir aku menghadap PC kesayangan aku..Hari terakhir aku berblog..Hari terakhir aku berfesbuk…Hari terakhir bermain game General Zero Hour..Dan yang paling best,hari terakhir aku bersolat secara solo di rumah..Rumah aku dengan masjid terdekat ialah kira-kira 35 km..
Kepada para pengunjung blog,aku mengucapkan terima kasih kepada korang sebab sudi singgah kat blog aku ni.Singgahan korang sentiasa aku balas.Janganlah jemu untuk saling menasihati,biar pun segalanya mungkin menusuk hati.Apa yang penting,cahaya kebaikan itu mampu sampai ke dalam hati.Sering kita mendapat nasihat daripada orang lain dan sering juga kita terasa hati bila ditegur.Itulah petanda baik yang menunjukkan bahawa iman dan nafsu tengah berperang untuk menentukan siapa yang akan menang.Celakalah orang yang tewas kepada nafsunya dan sebaliknya berbahagialah seseorang jika imannya mampu menundukkan nafsu deripada terjebak dengan perkara yang boleh menyebabkan Allah murka..
Sekian….
P/S…Selalu-selalulah doakan kebaikan untuk aku..Sebaik-baik doa ialah doa seorang sahabat kepada sahabatnya yang lain tatkala sahabat yang didoakan itu tidak mengetahuinya..
P/S 2…Berhati-hati ketika memandu,jangan sampai ter MC 6 minggu macam aku.Jangan sampai tulang rusuk patah seterusnya mencucuk paru-paru macam aku..Jangan sampai tulang skapula kiri korang retak macam aku…Sekian sekali lagi…

No comments: