Maksimasi Cuti


1.36 pm

Cuti sakit aku cuma tinggal seminggu sahaja lagi.Walaupun dalam keadaan yang belum sepenuhnya cergas seperti dulu,aku telah berusaha untuk memaksimumkan cuti-cuti aku dengan perkara-perkara yang berfaedah seperti bermain game,baca blog kengkawan,baca buku,berbual-bual dengan orang-orang tua dan bercuti-cuti 1 Asia.Terdapat 2 tempat menarik di Asia Tenggara ini telah aku lawati sepanjang dua hari ini iaitu...Ikutilah gambar-gambarnya....

 Sungai Kampung Bunan Gega
 Ini pun dia
 
 Berjagung-jagung dahulu sementara menunggu padi masak 
 Sebuah pondok di tengah kota 
 Kelihatan penghuni pondok sedang memasuki pondok mereka 
 2 penghuni pondok yang ceria

Sebenarnya aku amatlah malas untuk mengupload gambar-gambar kerana akan menyebabkan blog aku ni lambat untuk loading.Begitu juga dengan gadget-gadget yang terlampau.Jam kelop-kelip,senarai pautan,pengikut,RSS,kartun-kartun animasi dan sebagainya.Semuanya akan menyebabkan peloadingannya lambat dan kadang-kadang fail..Sekian,selamat bercuti..

P/S Gambar diambil dengan kamera 0.3 megapixel maka kekaburan yang berlaku amatlah dikesali.Apa yang penting.....?Peloadingan cepat.








No comments: