Gurauan Bergambar

Sekali lagi aku memuatkan dialog2 pada gambar yang aku rasa mampu mengubat rindu korang pada kekasih yang korang cintai
Maafkan aku wahai apek,jasamu sebagai warga emas akan ku kenang dan aku semadikan wajahmu bersama blog aku ini.(Apek ni selalu tumpang aku setiap hari Jumaat untuk ke rumahnya yang berada berhampiran dengan hospital tempat aku bekerja)

Gambar ihsan oleh saudara An Nazilli yang hampir kantoi untuk mendapatkan kelebihan bersolat bersama imam dengan di rakaat pertama,di saf yang pertama,di awal waktu dan di masjid kerana sibuk mengambil gambar aku n kawan-kawan bersolat(Sebenarnya beliau leka berfutsal).Pergh!!Ramainya makmum..(Jin)
Akibat engkar perintah suami,beliau terpaksa tidur di luar khemah.P/S,jadilah isteri yang solehah
Sudut show off.Kahaks!Astaghfirullahalazhim...

Sekian,mesej bergambar daripada aku.Maaf Zahir dan Batin

No comments: