Do You want Milk?

Pada suatu hari Jumaat yang indah,selesai kelas PJK maka selesailah sesi persekolahan untuk minggu itu bagi Najib.Najib kini masih menuntut dalam tingkatan 1 di salah sebuah sekolah di Sungai Buloh..

Berdering sahaja loceng terakhir,Najib tanpa menghiraukan ketua kelasnya yang sedang memberi koman terimakasih cikgu kepada cikgu Liza,dia terus meluru ke arah basikal BMX nya yang diparking di tepi kantin sekolah.Sungguh kurang ajar si Najib.Oh..

Petang itu,Najib telah berjanji dengan salah seorang aweknya untuk pergi dating.Dia bercadang untuk melakukan aktiviti dating itu di The Store,salah sebuah pasaraya terkemuka di Sungai Buloh.

Tepat jam 3pm,Najib telah terpacak di depan pagar rumah aweknya iaitu Zakiah..Sambil mensiul-siulkan lagu zakiah dendangan kumpulan kristal,Najib menekan-nekan loceng pagar rumah aweknya itu.Marah sungguh si Najib kerana Zakiah tidak menepati janji.Nak buat macam mana..Perempuan memanglah dalam bab ni agak lembab.Lebih-lebih lagi kalau nak bersiap jumpa pakwe.

30 minit kemudian,barulah Zakiah muncul.Zakiah yang mengenakan baju yang agak fit dengan tulisan ” you want milk?” tepat melintangi kedua-dua buah dadanya yang penyek itu berjalan lengang lengok menuju ke arah Najib...Kesian juga aku dengan si Najib..Zakiah punya pasal,dia sanggup menunggu walau setahun..

”Hai sayang!Lama tunggu?”tanya zakiah..

Pang!Satu ong bak dengan lutut Najib kenakan tepat ke kepala Zakiah..”Hoi!Kenapa lama sangat?”

”Ayang bersolek dulu tadi..Nak cantik..Untuk tatapan abang juga..”,kata zakiah manja sambil meraba-raba dada Najib.. ”Abang ni kuruslah..Badan tinggal tulang...Boleh buat main gitar lagi...kejing...kejing..”..

”Hoi!Apa sentuh-sentuh ni?haram tau!”..kata Najib..”Jom!”

Baru sebentar tadi Najib bercakap tentang haram namun Zakiah yang berbaju fit dan bertudung macam bonggol unta itu telah memeluk erat badannya di atas motor LC135 nya..Dengan punggung yang sedikit tertonggeng,Zakiah pun memeluk kemas pinggang Najib yang sedang mencilok segala kereta yang ada di depannya.

”Yang,kenapa pakai ketat macam ni?Tak elok tau.. ”..kata Najib sambil matanya membaca tulisan ”you want milk?” itu..”Betul ke ada milk?”..Najib mengambil kesempatan memegang kawasan yang dikatakan ada milk itu..Sungguh durjana si Najib namun lagi durjana si Zakiah yang sengaja mengenakan pakaian yang tak cukup sifat itu..

”Ala..yang penting ayang tutup aurat..betul tak?Abang pun 2 kali 5..pakai jeans koyak dekat lutut.Tu pun aurat juga tu..”

Sambil berpimpin tangan,mereka berjalan menuju ke restoran KFC yang ada di aras satu bangunan The Store itu..tiba-tiba... ”Prruuuttt!!”..Zakiah dengan muka tak bersalahnya telah melepaskan satu angin yang telah lama berkumpul dalam perutnya.Mendengar bunyi itu Najib pun berkata.. ”Ayang kentut ke?Ie...Mesti wangi kan sebab ayang cantik..Hm,sebab ayang berani kentut depan abang,abang belanja KFC hari ni.ok?”

Najib dan Zakiah telah memesan 1 set nombor 4 menu KFC.Dengan gaya romantis sepasang kekasih,Najib pun menyuakan ayam KFC itu ke mulut Zakiah yang tertutup matanya.Tanpa mereka sedari,ada 3 pasang mata sedang memerhatikan mereka dari jauh..Tiba-tiba..

”Hoi!jangan lari!”,kata salah seorang pemerhati tadi sambil memasukkan Najib ke dalam guni.Zakiah yang tidak mampu berbuat apa-apa turut ditangkap oleh para pemerhati tadi.

Di ZOO...,

”Mak tengok kera tu!Tak malu betul peluk-peluk depan kak chik »...kata salah seorang kanak-kanak 5 tahun kepada emaknya..

”Takpe sayang..mereka tu kera (najib dan zakiah)..Kita sebagai manusia beriman janganlah dituruti sifat binatang itu ye sayang..”..kata seorang ibu kepada anaknya itu...Sekian...

Moral of the susu:

Bukanlah dikatakan menutup aurat jika apa yang dipakai tu masih menampakkan bentuk tubuh..Jika korang dah tahu perbuatan itu dosa,janganlah korang teruskan sebelum korang dimatikan dalam keadaan tanpa sempat bertaubat.Budak-budak,jangan kapel-kapel dulu,dah besar takpe..opppsss!!Lagi,jangan mencilok tatkala keadaan tidak mengizinkan..Jangan beli baju yang ada tulisan dekat dada sebab tanpa tulisan pun mata lelaki termasuk aku akan tertumpu ke arah itu terlebih dahulu tanpa mengira ianya besar atau penyek (guna tudung labuh baru selamat sikit).Last,jangan berperangai macam kera..Kera,buat apa pun tak berdosa..kalau depa berlakon dalam video lucah ke,buat sumpah laknat ke,mereka tetap tak bersalah..Sekian...


No comments: