Kagum Dulu Baru Cuba?




Assalamualaikum dan salam penuh keterujaan buat korang semua..beberapa hari lepas aku telah mersurvey satu laman yang menyediakan pakej hostingan yang menarik.Nama dia NetKl Network.Ala...korang mesti dah familiar dengan nama tu kan.Tu tandanya depa ni memang cukup tersohor..So?Apa lagi?Jomlah ramai-ramai kita join mereka..Sebab-sebabnya...
1.Murah!Serendah RM60/-setahun dengan nama domain percuma.Senang kira,RM5/- ja sebulan..Dengan adanya nama domain sendiri dengan hosting sendiri,barulah blog kita tu nampak macho dan tak mudah dikotak-katikkan oleh blogger.com.Aku sendiri pernah ada blog yang tiba-tiba sahaja kena ban dan direport sebagai spam.Cis!
2.Cara bayarannya amat senang.Tak kan korang tak ada kad bank langsung kot..Nak menipu,bertempatlah juga ye..Hik!Pindah je amaun yang korang perlukan berdasarkan pakej yang korang pilih..Tak macam pembekal lain yang nak kita bayar guna kad kredit.
3.Depa ni orang Malaysia.Ada masalah je,tak payah malu nak kontek. 24/7 punya servis..Support bahasa melayu untuk berinteraksi.Aku pernah kontek en Hafiz jam 2 pagi tanya pasal benda ni lah..
4.Ada program Affiliate yang sangat best!Gila betul lah servis depa ni...
5.Ada kontest bulanan dengan hadiah lumayan seperti  3 pakej Large Biz (bernilai RM450 x 3 = RM 1350) + 15% Bonus Tunai dan banyak lagi..
Nak info lanjut,baca kat SINI

Hoi!!Jom beli gula banyak-banyak!Esok naik 20 sen pulan dari rm2.10 se kg.


p/s:Oit!Jom join mr nine..best...Untuk lebih best,korang lawatlah sendiri blog mr nine ok


No comments: