Gurau Kasar?


Pengajaran?Tahu saja tapi tak amal samalah juga macam melabur ribu-ribu ringgit untuk program MLM tapi tak dapat cari downline.Maafkan aku kepada kawan-kawan aku yang terasa tapi itulah hakikatnya..Tak sanggup aku melihat korang semua terjerumus dan menjerumuskan diri ke dalam kehancuran dunia dan akhirat..

Ingat,sehari diseksa di neraka rasanya seperti seribu tahun dan seabagainya.Bergantung dengan seseorang itu.Macam akulah,masa selama 2 minit nak tunggu awek bersiap nak tengok wayang cerita KL Gangster rasanya macam 1 juta tahun.Lambat tahap sembelit batu..Kadang-kadang lama itu dirasakan sebagai sekejap..Ala, ingat lagi tak masa ujian Add Math dulu,walaupun mereka bagi 3 jam untuk jawab soalan masa dirasakan berlalu dengan begitu pantas..Rasa macam baru seminit jawab soalan..Esok aku akan berjumpa dengan awek kesayangan aku dekat Penang,tapi rasanya macam seribu tahun...Oh...Rindu sungguh aku nak peluk awek kesayangan aku itu...Rindu sungguh aku nak makan Laksa Penang yang dia masak...oh...

Sekian,selamat berhibur..Jumpa kita di Penang esok hari...Wassalam...

No comments: