Pengalaman Bersama Gay

Assalamualaikum..Salam sejahtera..Sudahkah korang insaf terhadap dosa yang korang buat baru sekejap tadi?Tak kiralah dosa apa sekalipun..Dosa tolong kawan punch kad,dosa lewat datang tempat kerja,dosa gossip,dosa buka laman web lucah,enggan tidur bersama dengan suami dan sebagainya..
Sekejap tadi aku baru menerima satu mesej yang aku rasa nak muntah apabila membacanya.Bukan sekali tapi dah puluh kali..Mesej dia berbunyi begini..Ceh:
“Miss u poh”…Poh tu panggilan manja dia kepada aku.Yakkss!!
Mesej kedua, “Ku rindu mau peluk ko poh,pgi lah kk bah”…maksud dia,dia rindu aku dan nak peluk aku (bayangkan pasangan gay) dan suruh aku datang kota kinabalu..
Ya Allah..dah 8 tahun pun tak berubah lagi budak ni..Nafsu songsang seorang lelaki yang agak lembut.
8 tahun dahulu,masa dekat matriks,kira-kira jam 1 pagi,masa aku tengah tidur,tiba-tiba aku merasa amat selesa seperti dipeluk seseorang..Terasa hangat..Aku dapat rasa satu tangan tengah merayap-rayap dekat bahagian perut seterusnya tangan tersebut sampai ke bawah..Sebelum sempat tangan tersebut mencemari organ kesayangan aku,aku bingkas bangun.Arghh!!Kenapalah kau buat kerja ni wahai Najib (bukan nama sebenar).Kalau setakat tidur tepi aku,aku tak kisah tapi kalau sampai kau berseluar dalam dan peluk-peluk aku,aku tak dapat terima semua itu.
Akibat perbuatan sumbang yang dia nak buat terhadap aku,aku telah menampar muka dia sekuat mungkin.Aku sempat juga menumbuk rusuknya tapi taklah kuat sangat.Bimbang tulang rusuk dia patah,tak pasal-pasal dia kena chest tube..Aku pula kena buang kolej.
Bukan sekali dia cuba buat perkara terkutuk tu terhadap aku tatkala aku tidur nyenyak tapi hampir sepanjang malam.Pernah juga dia bogel tanpa seurat benang berbaring tepi aku.Terkejut sangat,aku bangun,buang semua pakaian dia yang ada atas katil aku,buang selimut,aku pasang lampu bilik.Padan muka.Sejak peristiwa kena belasah tulah kali terakhir dia buat benda tu.Harapan aku berharap dia berubah tapi…Baru beberapa minit tadi aku dapat SMS berunsur gay dari dia..Argh!!
Sekianlah dulu.Sampai sekarang aku merasa jijik terhadap dia.Nak aja aku potong kemaluan dia.Tak pun kasi,buang telur sebelah kiri macam babi-babi dekat kampong aku..Hm,sekian..Ingat,dia antara orang yang Allah tak pandang dia masa akhirat nanti ialah orang yang gay dan lesbian.Yakkss!!!
Baca ini juga:Debaran Masuk Islam

Post a Comment