Edisi Tag Mengetag


Ni dia pakcik yang mulakan benda ni..hehe!Si tukang Komen


Assalamualaikum dan salam buatlah pengisian sempena maulid nabi ini kepada semua warga blog yang mengaku islam pada lidah dan ic dan sebagainya...

(diiringi celoteh daripada am krew hot fm....)

Err...hari ni aku dengan rela hati dan penuh ikhlas menyambung kisah yang diriwayatkan oleh saudari chirpy chummy yang cantik menarik kau memang gemuk.Haha!pakcik gurau je..Pakcik taip ni pun sambil tersenyum seorang diri..

Sebelum tu,korang bacalah dari mula ye... baca dekat SINI

Ini sambungannya..

Pagi Ahad yang lepas,aku dan seorang kawan aku,nama dia Yamie,pergi memancing di tepi sungai dekat kampung aku..Jarak sungai tu ke kampung aku adalah kira-kira 30 minit berjalan kaki..Sepanjang perjalanan,kami terpaksa meredah semak samun yang tingginya separas pinggang..

Sebagai kaki pancing amatur,kami cuma menggunakan cacing tanah sebagai umpannya..Sebelum ni aku pernah menggunakan biskut kream krakers yang dilembutkan menggunakan air sebagai umpan..Korang pernah try x guna umpan biskut?Apa yang penting bagi aku,tak kira umpan apa pun melainkan najis,aku tetap akan guna..Janji dapat ikan..Pernah juga aku guna umpan biji buah sawit sebagai umpan..Dapat juga ikan keli seekor..

Sampai di tempat yang dituju,kami berasa sangat lapar yang teramat sangat sangat..Entah kenapa,aku pun tak tahu..Nak kata tak makan,baru sejam yang lepas kami dah pekena nasi lemak 2 bungkus seorang..

Aku melihat Yamie tangah memegang perutnya kerana lapar..yamie pun membuka beg yang kami bawa untuk mencari kalau2 ada bekal yang aku bawa..Aku lihat Yamie membuka plastik merah yang aku gunakan untuk meletak umpan cacing..Yamie dengan selambanya mengambil beberapa ekor cacing yang masih bergerak-gerak dan dimasukkannya ke dalam mulut..Semasa mengunyah cacing tersebut,yamie dapat merasakan seperti ada cecair yang terbit daripada badan cacing yang gemuk yang telah dikunyah oleh beliau..Pergh!kau memang komandolah Yamie!

Akibat jijik dengan kelakuan Yamie,aku mengambil sebilah parang yang aku ikat di tepi pinggang aku..Aku pun menetak kepala Yamie tepat di keningnya..darah menyebur dengan pantas..Aku dapat melihat kepala Yamie terbelah dan melelehnya cecair otak dia yang jernih...Oh...sadis sungguh keadaan yamie ketika itu..Yamie mengelupur beberapa saat sebelum mati..Aku cemas dan menetak badan Yamie kepada beberapa bahagian sebelum dimasukkan ke dalam beg aku dan dihumban ke dalam sungai...

Korang2 ni sambunglah ye kalau rajin..

Pakcik yang menyambung....Sekian....

Kalau tak faham tanya pakcik ni..., Pakcik Tukang Komen




Post a Comment