Kartun Xray (siri2)

Lagi kartun2 yang aku cuma tambah dialog aku sajikan khas buat para pelakon kartun d jabatan xray..Terimalah kelucuan yang disajikan oleh korang sendiri k..Muahaha!(malas nak edit lebih2)...(Sebahagian watak tpksa digugurkan krn boleh menggugat reputasi JPD)


Gambar diambil oleh budak CCTV..hihi!

Sebelum lampu isyarat bertukar hijau maka aku sebagai budak CCTV mengambil gambar2 yang patut untuk d jadikan pedoman buat semua orang...(mood insaf)

Budak2 ni semua sakit perut selepas menjamu selera d jamuan ramah tamah itu..(sb depa gelojoh dan xbaca doa makan kot..kan kan kan?)

Haji begitu banyak memberi nasihat kepada para junior..tetapi,enter right ear,out left ear..sad..sad..

Masa aku mengorat gadis2 di atas,mereka mengaku sudah jadi isteri oranglah,dah ada tunanglah..dah ada pakwelah..Tapi bila Hj tu y mengorat mereka,semuanya cair.Apakah aku tak ckp kaya n gagah untuk mereka?Huhu..Please...terimalah aku...please..(Kpd si dia,jgn mrh ye..mg jdh kita berpnjgn selalu)

No komen....Ahaks!Pa2pun,tmksh sebab sudi menjadi watak2 jenaka dalam blog aku ni..Hahaha!

P/S Klik gambar untuk pembesaran...Lain kali aku buat lagi y lebih hadko..Muahahaha!(terima kasih sebab memaafkan aku)
Post a Comment