Jom Buang Anak!!

Lama dah xmenulis dekat blog ni..Asyik sibuk mengcreate blog yang korang download item dalam blog aku,aku dapat duit..Xpa,abaikan..Nak meluah isi hati sebenarnya..Pasal buang anak..Jom buang!!Maksud aku bukanlah buang anak yang baru lahir 2 tapi anak yang membuang anak 2..Diaorang ni mcm berkempen pula..ramai2 masuk news jadi muka depan news..Tajuk buang anak..Apa nak jadilah budak2 zaman sekarang..
Tau buang ja selepas nafsu dipuaskan..Macam xingat syurga neraka..Yang membuang pula tak kira tahap pendidikan,umur dan status agama..Pelajar U membuang,darjah 6 membuang..bakal ustazah membuang,minah pit apatah lagi..Yang membuatkan aku xpuas hati,ada juga para doktor yang sama-sama membantu dalam proses pembuangan bayi tu.Kalau akulah doktor,aku bagi ja dia makan julap.haha..bukan bayi yang dibuang tetapi minah itu yang "membuang".Ingatlah,kalau dekat muka bumi ni korang yang membuang bayi ni terlepas,jangan harap nak terlepas dekat akhirat kelak.Aku pun akan turut sama menyaksikan aksi jijik korang dkt padang masyar nanti..Yang kapel2 pula,mungkin ada terlintas untuk bersatu tubuh dan memikirkan kaedah paling kreatif spy si minah dia 2 xmengandung.Xpayahlah..Ingat azab Allah..Anytime ja Izrail as jemput korang mengadap Allah..Tengah2 bersatu tubuh pun korang jgn harap boleh lepas.3 keadaan manusia kehilangan imannya,ketika minum arak,merompak dan berzina..aku pun tak tau apa lagi nak diceritakan..esok jalah.. 

p/s kpd para perempuan,sapa2 korang y berdosa ni nanti akan tarik 4 lelaki bersama anda ke neraka..Ayah,adik beradik lelaki,suami dan anak lelaki..kalau salah tegur2kan..

No comments: