Cerita 18sx


Aku mengisahkan suatu cerita yang real yang pernah aku alami..Aku kira,kisah ni mungkin tak sesuai untuk korang yang bawah umur membacanya..Aku harap selepas membaca kisah aku ini,tak ada puasa sapa2 pun yang akan batal..Hihihi..saksikanlah..

 Alkisah...
Suatu hari,ketika aku bekerja datanglah seorang gadis yang kalau Paulus tengok pun dia akan cakap.."OMG!Cantiknya perempuan tu..!" ke bilik aku. Aku tanya siapakah nama empunya muka yang lawa tu..Bertudung litup lagi..Kalau jadi isteri aku,mesti aku bahagia seumur hidup..
Dia jawab, "nama saya Nurlaili.."
Aku mula berbual mesra dengan Cik Laili..Selepas puas berbual,aku mengajak dia masuk ke sebuah bilik...
"..........Ok Cik Laili,cik Laili  tanggalkanlah semua pakaianCik Laili kecuali seluar yang terakhir,"kata aku sambil menyerahkan sesuatu kepadanya..
Adegan bermula..
"....Cik Laili,awak peluk perlahan-lahan ya..Rapatkan dada awak..Saya sentuh pinggang awak sedikit ya..".Aku pun mula memegang dagu Laili perlahan-lahan..Lepas tu aku pegang kedua-dua belah bahunya..Aku sentuh kedua-dua sisi pinggang Laili yang berpotongan cantik..Laili menjerit kecil,kegelian..Aku dapat melihat Laili seolah-olah rimas..Maafkan aku..
Beberapa ketika berlalu..
"Cik Laili,sekarang baring pula ya.."..aku pun memimpin lembut tangan  Laili dan membaringkanya..Aku mula menyentuh kedua-dua hujung kaki Laili..Selepas itu aku sekali lagi meraba-raba kedua-dua belah pinggang Laili..Sekali lagi Laili kegelian..Selepas itu aku sentuh perut Laili,aku raba mencari pusatnya..Aku meminta izin Laili untuk menyentuh dadanya pula..Pergh!!Kami merasa amat bahagia ketika itu...


Cerita dah tamat..Imaginasi 18sx aku tidak mampu meneruskanya sebab tak ada idea..hihihi..


Moral of da Laili..
  • Aku mengarahkan Laili membuka baju sebab dia nak buat CXR dan AXR..Betul x kita perlu tanggalkan semua kecuali seluar yang terakhir?Pn Moy menjawab, "Betul Saiful!"
  • Untuk mendapatkan posisi dan penjajaran CXR yang baik maka kita JXR memang nak x nak akan kena juga memegang pinggang,membetulkan dagu dan merapatkan dada pesakit ke bucky erek...Betul x?Sekali lagi Pn Moy menjawab, "Awak memang sentiasa betul Saiful.."
  • Nak buat AXR terhadap pesakit,konfemlah kena baringkan..Kena pegang kres iliak.umbilikus dan xiphoid proses..Apabila selari xiphoid dengan pusat,aku konfem gambar korang pasti lawa.Skolio lain cerita.Iliac kres,kita nak tahu center atas bawah..
  • Aku harap korang dapat jd JXR y betul2 mantap ya!Kita kalahkan Pn Moy!Hj Zin,belakang aku suatu hr nanti..hihi..Jangan lupa,di mana2 kita kerja,ikhlaskan niat kerana Allah..Aku yakin Allah akan sayangkan korang semua.
  • Jangan marah ya...Cita aku xsebest cita korang.
  • Gambar yang aku hasilkan bersama Cik Laili memang superb dan dipuji oleh En Safar..hihi.
  • Aku bual mesra sebab nak bagi arahan pemeriksaan..
  • Cik Laili berumur 77 tahun,aku cakap lawa sebab Allah sempurnakan kejadian dirinya..ada hidung sebiji,telinga 2 keping..mata 2 ketul..
  • Badan Cik Laili ramping sebab dah tua..
  • Aku kata dia gadis sebab dia kata xprnh khwn..
  • Cik Laili tdg labuh sebab dh jd Hajah..
  • Aku bagi sesuatu dekat Cik Laili,benda 2 gaun hptl..
  • Aku bahagia seketika sebab berkhidmat dengan dedikasi..CEH!
  • Akhir kata,selamat berpuasa..Moga Allah terima amal korang..Kalau korang mati,moga korang msk syurga tnp hisab.
  • Jangan asyik pk lu..h
  • Doakan aku dapat jodoh yang baik2 b cpt khwn..
  • Aku BANGGA menjadi seorang JXR!d(",)d
  • XRY MUMTAZ!!!!
  • Hadiah buat kalian..klik
"Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. Dan suatu jalan yang buruk"-Al Israa':32
Post a Comment